Używamy technologii cookies w celu identyfikacji sesji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w opcjach swojej przeglądarki.
Strona główna Forum Regulamin
Dołącz do klubu
Galerie Rejestry




Logowanie:
Użytkownik:
Hasło:

Zapomniałem hasła
Rejestracja nowego konta



  Meteorogram - 48h
  Meteorogram - 84h






Znajomi:








Strona głowna > forum_czytaj
Forum dyskusyjne



!UWAGA!

Aby móc pisać na forum, musisz być zalogowany!


Klubowe zakonczenie sezonu

artur, 09.09.2014 20:34
Zakonczenie sezonu odbedzie sie w dniach 17-19 pazdziernik na łowisku Mochelek w Lisewie Koscielnym wplaty na zakonczenie i zapisy do konca tego miesiąca czyli wrzesnia.Kase za łowienie prosze wplacic Przemasowi czyli po 60 zl od osoby


Odpowiedzi (18):
xec 09.09.2014 21:27
ja sie pisze

sobol 10.09.2014 19:42
ja tez bede jak mowilem

artur 10.09.2014 23:00
ja rowniez

krd91 11.09.2014 15:20
jadę

madej 12.09.2014 16:14
jadę

rudy123 13.09.2014 00:14
Jak bede mial sie z kim zabrac to bede

lewy 13.09.2014 11:56
jeżeli zdrowie pozwoli"jadę"


darek32505 15.09.2014 21:37
jade

kruchatomasz 17.09.2014 20:12
pisze sie

wojtek 17.09.2014 20:36
Proszę dopisać Wojciech W. jadę

marcinn 18.09.2014 16:26
Tez bede...pozdrawiam....

artur 20.09.2014 20:25
Stanowiska 1,3,6,9,12,14,15 to te na ktorych bedziemy lowic po losowaniu w sumie jest 7 stanowisk a jedzzie nas jak narazie 12 wiec bedzie jedno wolne

szymon 21.09.2014 12:28
Raczej bede


poldek2923 21.09.2014 20:24
Zakończenie bez prezesa by była lipa.Dlatego pojadę.

xec 22.09.2014 09:39
Prezes, przepraszamy kurcze limit miejsc sie wyczerpal, moze nastepnym razem ;DD

xec 22.09.2014 09:40
(taki zarcik)


poldek2923 01.10.2014 11:46
Panowie a piszemy relacje z zakończenia sezonu jak tak to biorę to na siebie,jeżeli nie ma sprzeciwu.

artur 01.10.2014 19:09
Pewnie napisz Tomka zona zrobi kilka fajnych fotek juz z nim rozmawialem na ten temat

Copyright by amurek.pl